Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » Badanie satysfakcji klienta – przygotowanie do wdrożenia ankiet satysfakcji

Badanie satysfakcji klienta – przygotowanie do wdrożenia ankiet satysfakcji

Badanie satysfakcji klientów pomaga poznać opinie klientów na temat obsługi, oferty, a także innych kwestii związanych
z postrzeganiem danej organizacji. Dowiadujemy się, w których obszarach jesteśmy mocni, ale przede wszystkim jakie są obszary do poprawy.

Program szkolenia

  1. Satysfakcja klienta jako jeden z wyznaczników powodzenia organizacji na rynku.
    • Na czym polega badanie satysfakcji klienta?
  2. Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta:
    • SMART - budowanie celów badania satysfakcji
    • Metoda Kano – czyli jak zrozumieć klienta
    • Metoda QFD - pierwszy dom jakości, badanie korelacji wymagań klienta z możliwościami organizacji, tłumaczenie języka klienta na język organizacji
  3. Budowanie i wykorzystywanie formularzy:
    • Podstawowe zasady formułowania pytań
    • Rodzaje pytań
    • Skale pomiarowe - dobór w konkretnych badaniach
    • Stworzenie przykładowej ankiety satysfakcji
  4. Praktyczne aspekty prowadzenia badania
    • Dobór próby
    • Sposób dystrybucji ankiety
    • Częstotliwość prowadzenia badania
  5. Analiza danych z badania - raportowanie danych
    • Wykorzystanie średniej, mediany oraz odchylenia standardowego do podsumowania wyników badania
    • Wizualizacja wyników badania z użyciem wykresów i tabel
    • Pokazywanie różnic w wynikach między grupami/działami poprzez miary wielkości efektu
  6. Wyciąganie wniosków
    • Łączenie danych z badania z innymi danymi w organizacji
  7. Wdrożenie wniosków z badania w życie
    • Planowanie działań na podstawie wyników badania
  8. Podsumowanie szkolenia – przygotowanie do wdrożenia ankiet satysfakcji

Metody szkoleniowe

  • wykład
  • ćwiczenia
  • projekty zespołowe
  • dyskusje
  • prezentacje

Opinie uczestników po szkoleniu

Szkolenie bardzo mi się podobało. Jest to moje pierwsze szkolenie z zakresu Badania satysfakcji klienta - przygotowanie do wdrożenia ankiet satysfakcji i jestem bardzo zadowolona. 

Dzięki!!! Jadwiga, Gdańskie Centrum Świadczeń

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (220.6 kB)

Zapytaj o szczegóły